Erdem Timur

Erdem Timur
@Erdemtin
Kimsesiz olmak kadar ve de kendini harcadığın ama bir öneminin olmadığını anladığın kadar can yakan az dert var
Reklam
Dönüp geriye baktığımda özet cümlem şu olabilir: Çok şükür ki mazlum oldum, zulmeden olmadım...
İyi ki Rabbimiz tek sıgınagımız. Ne "usandım" diyor, ne de " yine mi sen?" - hep şefkat, hep merhamet..
Yalanı yalancı ile yanlışı cahil ile tartışma çünkü yalancı ya gerçeği cahile de doğru yu anlatamazsın...