Yokmuş benim kimsem çok yanlızmışım anladım..
hata nerde kimde bir türlü bulamadım ,
ben mi yanlışım güvenmek suç mu insanlara
Neden bu kadar acıtır ufacık dünya da küçücük yüreğimi
taşıyamıyorum artık omuzlarımda ki yükü yoruldum
insanlara ayna gibi bakmak suçmuş herkes çıkarları uğruna uğraşır dururmuş bugün anladım..