-Devlet destekli projeleri kovalayarak,
-Protokol fotolarına girmek için çırpınarak,
-Vekillerle, bürokratlarla yapılan üst düzey ve çok önemli toplantılardan vakit bulamayarak,
-Son dönemin ihale bağlayıcı fotoğraf bürokrasisini kullanarak,
- İslami çalışmaların sadece para ve güçle yapılabileceğine iman etmiş, adı sivil kendi resmi bir kısım STK’larımız, bu kafayla nereye kadar?