Bazen diyorum ki, neden heykel yapmayı őğrenmedim ki ? Bilirsiniz bazı kızlara şiir yazılmaz hem ben siirleri hiç sevmem ! Onun heykelini yapmak isterdim bőyle hergůn, her an ! Hayatım bőyle geçsin isterdim sadece okadar mı ? Peki onu yetiştiren aileye ne demeli ! Not bizim kavuşmamızın hiçbir yolu yok ama bu hiç őnemli değil bazı kadınların heykeli yapılmalıdır çůnků bunu çok hak ediyor bazıları!