Cem erdilek

Cem erdilek
@Erdilek85
"Gerçek, güzellik değildir. Güzellik, aşk değildir. Aşk, müzik değildir. Müzik en iyisidir.”
https://youtu.be/TMY9Wrh1oPA
Mitolojiden iki tanrıyı çok severim biri hera ! Ask tanrisi mi ? Őyle birsey! Diğeri ise Stevie Ray Vaughan Gitar tanrısı !
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Entelektuelliği A noktasından sonsuza giden bir çizgi olarak důşůnůrsek sen sen bu çizginin neresindesin cem ? Arthur Schopenhauer'in sőylediği gibi Bu důnyada hiçbirşey ciddi bir çabaya değmez! Tam olarak bu
Artık okumayı bırakmam gerektiğini, yeterince şey őğrenmiş olduğumu důşůnůrken aslında hala nekadar cahil olduğumu bana gősteren bűtűn bűyűk yazarlara teşekkűrű bir borç biliyorum iyi ki varsınız sizden őğreneceğim çok şey var okumaya devam ! Peki kimleri herkesi değil sadece bůyůk yazarları!
Bu paylaşım sarstı

Dijwar

@Dijwarr
·
Yabancılaşan erkek, kadına sırılsıklam âşık olur. Kadın, bu sevdayı önce olumlu karşıladığı halde pekiştirilen bazı kuşkuları yüzünden, sonradan, erkekten uzaklaşır ve onunla ilişkilerini keser. Erkek ise, kendisini intihara kadar sürükleyen bir moral çöküklüğüne, mutsuzluğa kapılır. Onun için artık hayatın bir anlamı kalmamıştır. Bu kararını başından geçmiş olayların kaçınılmaz bir sonucu gibi görür. Gerçek sevgiyi hayatında ilk kez tattığına, ancak bu kadını sevebileceğine ve ancak onunla mutlu olabileceğine inanır. Eğer sevgilisi onu terkederse, kimsenin bir daha onun yerini alamayacağını ve onun yerini tutamıyacağını söyler. Sevgilisini kaybederse, bir daha, başka bir kimseyi sevemiyeceğine inanır. Öyleyse? Öyleyse, sevdiği kadın onu terkettiğine göre, ölmekten başka yapacak bir şey kalmamıştır. Bütün bu düşünceler, seven erkeğin açısından inandırıcı, mantıkî ve doğru gibi görünmekle birlikte, onu tanıyan dostları şu soruları sorabilirler: Ortalama bir insana göre daha az sevebilme yeteneğine sahip görünen bir kimse nasıl oluyor da, bugün sevdiği kimseyi kaybetmektense, ölmeyi göze alacak kadar sevebiliyor? Erkek, böyleşine sevdiği kadının hoşlanmadığı bazı tutum ve davranışlardan neden vazgeçemiyor? Yine, nasıl oluyor da, yerine konulmaz bir kayba uğradığından söz eden erkek, hep kendi sıkıntılarını dile getiriyor da, o kadar çok sevdiğini söylediği kadının duygularına daha az ilgi gösteriyor? Kara sevdaya tutulmuş biriyle uzunca bir görüşme yapılırsa, konuşmanın bir yerinde, hastanın “kendisini boş veya boşlukta hissettiği, kalbini gerçekten kaybettiği, çünkü onu sevgilisine verdiği ve şimdi kalpsiz kaldığı” , şeklinde yanıp yakınmalar içinde kıvrandığı görülür. Eğer şikâyetlerin gerçek anlamma kulak verirsek, anlarız ki, “kara sevda”ya tutulmuş olan erkek,
Sayfa 57