Başı rahmet, ortası mağrifet, sonu cehennemden azat olan bu ay bizler için büyük bir ganimettir. niyetimiz sadece oruç tutmak değil; ilmen, amelen ve ahlaken kendimizi toparlayıp, kamil bir mümin olabilmek için gayret sarf etmek olmalı. hoş geldin ya şehr-i Ramazan 🙏