Bir takım güçler, bir takım devletler, dünyaya hükmetmeye çalışırken kaybolan milyonlarca hayat, kaybolan milyonlarca hayal...
Emir ve Hasan'ın hikayesinden çok savaşların bir ülkeyi, bir toplumu ne hale getirdiğini -malesef- acı acı okudum.
Günümüzde savaşa sürüklenen dünyayı düşününce gelecek için daha çok kaygılanmaya başladım.
Kitapta geçen bir cümle benim için bu kitabın özetidir.
"Afganistan'da çocuklar var ama çocukluk yok.