Barış E.

Barış E.
@Erectus
Ayağımızın alıştığı yoldan bizi birileri çekip çıkarıverdi mi, hemencecik her şeyin mahvolduğu sanısına kapılırız bizler; oysa tüm yenilikler, tüm iyilikler alışkanlıklarımızın cenderesinden kurtulduğumuz zaman başlar. Önümüzde daha çok, pek çok şey bizi bekliyordur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her birey içinde hem yalnız kendine özgü ufak ufak amaçlar taşır hem de insan aklının eremeyeceği çok büyük bir genel amaç.
Benim için yaşamda çok kötü olan iki şey vardır: Pişmanlık ve hastalık.iyi olan biricik şey ise bu ikisinin olmamasıdır.
İnsanın mutlu olabilmesi için her şeyden önce mutluluğun gerçekleşebileceğine inanması gerekir.
Ölünce ya her şeyin cevabını bulursun ya da hiçbir şey soramaz olursun.