Yenilmişsem
Elim kolum bağlı
Boynumda yağlı ip
Gelip dayanmışsam
darağacına
Dudaklarımda yarın
Gözlerim yarınlarda
Unutmak mı gerek seni?
Kapılar kapalı
Tutulmuşsa gece
kapkara yollar
Sıcacık bir sevgi
sunmayacak mıyım
insanlara?
Bakmayacak mıyım yarınlara
Seslenmeyecek miyim
insanlara?"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimse kalmamış
38'in hesabı kimlere kalmış
Katlettiler halkımızı halen inkar ediyorlar
Hanemizi başımaza yıktılar bunlar
Köyümüzü ateşe verip yaktı bunlar
Düzgünümüz Munzurumuz yalnız kalmış
Seyidimizin mezarı başında kimse kalmamış
Bir kadın tanıdım;
Bir fotoğraf karesine
Sığamayacak kadar güzel bakıyordu.
Dersim gibiydi kadın,
İşgal altındaydı fakat
Gülüşleri düşman çatlatıyordu!
.raskolnikov yeni giysilerini giydikten sonra masanın üzerindeki paralara baktı.bir an düşündükten sonra alıp cebine koydu onları..hepsi yirmi beş rubleydi..usulca kaldırdı kapının çengelini , merdivenleri inmeye başladı..bir dakika sonra sokaktaydı ; güneş batmak üzereydi..eski alışkanlığıyla dolaşmaya çıktığı zamanlar yaptığı gibi doğrudan saman pazarına yönelmişti..."
youtube.com/watch?v=e1M6QDS...