feyyaz

feyyaz
@Erich_Fromm
Öğretmen
İstanbul
11 Temmuz
2016 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Spor arabaya bakmışımdır :)
Sahip olmadığımız şeylere bakarken, “Benim olsaydı nasıl olurdu?” diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi: “Bunu kaybetsem ne olurdu?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niçin ruhunu zorluyorsun Ebedi planlar için çok güçsüz.
İYİ Kİ KİTAPLAR VAR..
Mutluluk kolay değil: İçimizde bulmak çok zor, başka yerde bulmaksa imkânsız.
Olgunluk..
Aklı başında kişi hoş olanın değil, acı vermeyenin peşindedir.