Mutsuzluğun tek bir tarifi varsa, o da buydu: beklentiler. Bu noktada benim vahim hatam devreye giriyor tabii.
Benim hatam beklentilerimin olması değildi; insan olarak umudumuzu kaybedemeyiz elbette.
Benim asıl hatam, bu beklentileri ve umudu yanlış yere konumlandırıyor oluşumdu. En nihayetinde umudum ve beklentilerim Allah'a değildi.
Beklentilerim, insanlara, ilişkilere, vasıtalara yönelikti. Umudum Allah'a değil, dünyayaydı.
-Yasmin Mogahed