Enstitülerde din dersi yoktu. O zaman yalnız Köy Enstitülerinde değil, Türkiye'nin hiçbir okulunda bugünkü din dersleri yoktu...
...Din dersi 1946'dan sonra ilkokullara konuldu. 1950'den sonra ortaokullara konuldu. Öğretmen okullarına konuldu. Bugün her okulda var. Bilmiyorum Türkiye'de işler eskisinden çok mu iyi şimdi? Ekonomi, yönetim daha mı düzgün?