Diri olarak gömülen, mezar da kendine gelince tabutun kapağını yumruklar, kurtulmaya çalışır; oysa biraz düşünebilse bütün çabalarının boşa olduğunu anlar. Gel gelelim o durumda kimin kafası işleye bilir ki.
İşte her yerdeki gibi, burada da kötü insanların yanında iyiler de bulunuyor...diye düşündüm, Kim bilir belki bunlarda ötekiler den yani duvarın dışındakilerden daha kötü değildirler.