İnsan karmaşık bir mahluktur. iyinin için de kötü, kötünün içinde iyi...Ne ruhumuz var ama...Mübarek, muharebe alanı gibi... Her an her dakika iyiyle kötü, doğruyla yanlış, şefkatle nefret cenk etmekte...
Bu ülkede o kadar çok kutsal var ki, insanı insan yapan o sıradan değerlere pek yer kalmıyordu. O zaman da hayat hakikatini kaybediyordu. Ama gel de bunu anlat...