Öncelikle belirtmeliyim ki bu kitaba bazı okurlar çok sert eleştiriler yapmış. Günümüzden yüz yılı aşkın süre önce yazılan bir kitap bu tarz eleştirileri hakaret etmiyor. Dizi filmlerde gördüklerinizi karşılayamaya bilir belki ama ben yine de keyifle okudum. Özellikle ofislerde bilgisayar başında çalışanlar için kısa aralarda okunabilecek türden bir kitap olduğunu düşünüyor. Hikayelerin bazıları sıradan Sherlock öyküleri gibi olsa da bazıları gerçekten beklenmedik şekilde gelişiyor. Ben severek okudum keşke Lise veya ilkokul yıllarında okusaydım diye geçirdim içimden. Bütün eleştirilere rağmen saygı duyulması ve okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum.