Erman öztürk

Erman öztürk
@Erman1907
“Küllü men aleyha fan” “Yeryüzünde bulunan herşey fanidir.”
Ve bir kitap sadece okunmak için alınmaz... Söz konusu kitap olunca seçici olmalı. Dost edinirken seçici olduğumuz gibi. Çünkü kitaplara da ruhumuzu açıyor, onlarla da zaman geçiriyoruz. *alıntı