Her film seyir bakımından kendini tekerrür eder. Bir kere vizyona girer seyredersin.Olmadı bir de TV de seyredersin. Peki hiç tekrarı olmayan bir film olursa ne yaparsın? Bir kere nefesini tutup, pür dikkat seyredersin.Sana,dünya hayatı bir film, tek perde desem, ana odaklanıp yanlış yapmamaya dikkat edersin. Madem dünya bir film ve son perde o halde kendimize çekidüzen vermenin tam vakti değil midir? Allah, sonlu dünya hayatında sonsuzluğa uzanan köprüden kimseyi düşürmesin... Allah biz günahkar kullarını affetsin
(Gurbet Dusak)