H.Erva

H.Erva
@ErvaErva
"Göç, içimizedir."
Bir şehrin uzak semtleri gibi gözlerin Üzgün, kara, ayaklanmaya hazır ben yaralar kuşanıp katılırım onlara ...
Sayfa 140
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ama budandıkça fışkıran da bizleriz ölüyoruz, demek ki yaşanılacak.
Sayfa 132
Yaşamak bizimçün dokunaklı bir şarkı değil ki.
Sayfa 131
Yaraların kabuğu kolayca kaldırılıyor.
Sayfa 131
adına "yaşamak" diyoruz "düşmana inat bir gün fazla yaşamak!"
Sayfa 124