H.Erva

H.Erva
@ErvaErva
"Göç, içimizedir."
Ben dünyaya doğru yürümekle meşhurum.
Sayfa 114
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim yürüsem rahmet boşanacak ve sana bir karşılık vereceğim.
Sayfa 103
ben atlara ve uzaklara hayrandım.
Sayfa 102
Beynimde hep mânâlı bir uçurum.
Sayfa 102
Alanlara çok bilenmiş yüreğim alanlara Vurulsun kösleri şu gavur sevdamızın Vursun isyanın bacısı olan kanım karanlığa Zülküf de vursun. Yüzüne ay kırıkları çarpıp uyansın sevdiğim.
Sayfa 100