İnsanın bu hürmeti 30-40 yıllık masasından,sehpasından 15-20 yıllık eşarbından, çantasından belli olur;düşünceme göre
Birşeyi almak varlıklı olduğunuzu korumak ve bakmak da kadirşinaz ve kültürlü olduğunuzu gösterir;zannimca
Alıp alıp ıskartaya çıkarmak bir nevi doyumsuzluk,yetersizlik ve acizliktir;kanaatimce
Umursayan olur mu bilmem biz sölemiş olalım da günah bizden gitsin. Kadri bilinmeyen bir çorabın bile hesabı vardır illaki, hürmetle yenmeyen yemeğin, katlanarak kaldırılmayan kazağın ayak altına ativerilen bir kağıdın..