Çok minik bi o kadar da tatlı,sade,yerine göre felsefik, bi yarım saat içinde okuyabileceğiniz bir hikaye.. son cümleleriyle, yüzünüzde hafif bir tebessümle size veda edecek..
Her kelimesi bir fısıltı gibi kalbinizin en derinliklerine dokunacak..bu kitap ile ilgili bildiklerimi unutsam da tekrar tekrar okuyabilsem..ilk kez kendime bu kadar yakın bir kitap okudum.teşekkür ederim Livaneli