"Mutluluk ve sevgi içimizde." diyorlar. Tamam da bizim içerisi biraz Anadolu otogarı gibi. Gelen belli değil, giden belli değil, anonslar da anlaşılmıyor..
Burada da yeni bir tarikat türemiş. Ayinleri çok kısa sürüyor. Bir şey paylaşıyorlar, yorum yapıyorsun, sonra seni engelliyorlar. Tartışma yok, cevap yok... Sadece dijital aforoz..
Bazıları dindar oluyor. Bazıları devrimci. Bazıları kariyer peşinde koşuyor. Bazıları aşka sığınıyor. Aslında herkes aynı soruya farklı cevaplar veriyor: "Öleceksem neden yaşıyorum?"