Kazuo Ishiguro'nun okuduğum ilk kitabı, eminim son da olmayacak. Bol tasvirlerden içsel diyaloglardan çabuk sıkılan biri olmama karşın dilini çok sade ve samimi buldum. Kitaptan aklımda kalan, kahramanımız başuşak Stevens'a yapamadıkları ve bunlara bulduğu saçma bahaneler için çok kızdığım anlar. Ishiguro'yu benim bu derece içsellestirmemi sağladığı kitabı için tebrik ediyorum ve herkese öneriyorum :)