Bir kere bu iniltiler; acıların sizi nasıl da amaçsızca aşağıladığını, size vız gelen ama yine de ıstırap vermekten geri durmayan doğanın bir kanunu olduğunu gösterir.
Biraz daha izah edeyim. Bu haz, kendi alçalışınızı açık seçik idrak etmekten doğar. Son basamağa adım attığınızdan, her şeyin çok fena olduğundan ve aslında başka bir şekilde olmayacağından, çaresiz kaldığından ve artık başka bir insan olamayacağınızdan...