Dış dünya senin psikolojinin maddeleşmiş halidir .
Yaşamında önüne çıkan her soruna ,her zorluğa önceden onay veren sensin .
Bir gün kendini tanımaya başladığında, dünyanın neden bu halde olduğunu anlayacaksın .
Kitabı çok beğendim . Kesinlikle tavsiye ederim Rezonans Kanunu
Merhaba neye niyet neye kısmet gibi oldu bu kitapla tanışmam ..Aslında kitapçıya giderken aklımda başka bir kitap vardı almak istediğim .. Şöyle bir gezinirken raflarda bu kitabı gördüm "rezonans" kelimesinin tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyordum .. Kendinin nasıl bir mucize varlık olduğunu, kendinin ruhen ve bedenen nasıl bir güce sahip oldugunun farkına varıyor insan bu kitabı okurken ..Kısa sürede okuyup bitirdiğim nadir kitaplardan biridir . Keyifli okumalar dilerim
*Başkalarının görüşlerini kendiniz için doğru kabul edip kendiniz için geçerli ilan etmeyin , çünkü bu görüş size doğru yayılacaktır. Kendi zihninizle düşünün .*