Dış dünya senin psikolojinin maddeleşmiş halidir .
Yaşamında önüne çıkan her soruna ,her zorluğa önceden onay veren sensin .
Bir gün kendini tanımaya başladığında, dünyanın neden bu halde olduğunu anlayacaksın .
*Başkalarının görüşlerini kendiniz için doğru kabul edip kendiniz için geçerli ilan etmeyin , çünkü bu görüş size doğru yayılacaktır. Kendi zihninizle düşünün .*