Habil geçerken şöyle bir uğramış ,kısa bir gölge salmıştı.
Kabil'se dünyaya kök saldı.
Ama. Ne kadar dal budak salsa da bu soyun ağacı , kökte Habil'in adıyla yan yana yazıldı.
Habil'le Kabil'di artık onlar.
Kurban ile avcısı.Mazlum ile zalimi. Aralarında kardeşlikten de meşhur bir bağ,"ile" edatı. Bundan böyle isimlerini ayrı yazmak mümkün değildi. Aldatıcı bir gramer aslında . Habil'in adı olmasa Kabil'i kim anardı? Gitti. Karanlıklara karıştı. Allah biliyor ya ,affet yakarışının sayfaları hâlâ açıktı.
Sayfa 356 - Timaş yayın evi