"Bir kez olsun bana gelip yüzüme bakmasını ve kendisini görmemesini, kendi hayatının daha kötü ya da daha iyi bir versiyonunu değil, sadece beni görmesini isterdim"
"Anladığım kadarıyla hayatım boyunca hep bir yerlerde oturup beklemem ve açıklama yapmam gerekecek, bunu yaparken de başka şeyleri kaçırıyor olacağım."
"Kimyanın formülleri, geometrinin teoremleri var; bilimin her sorusuna onu cevaplayacak mükemmel bir yanıt bulunur. Ama edebiyat öyle bir şey değil. Yaş ilerlemedikçe ve uygun ortamda bulunulmadığı sürece edebiyatta hakikate ulaşmak imkansızdır.”