Ezgi Göçmen

‘’Günler zaten güzeldir prensim’’ demişler kâhinler. ‘’Çirkin olan bizim hislerimiz.’’
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam
Kainatta öleceğini bilen tek varlıktır insan. Oysa kâinatın bilen bir varlığa ihtiyacı var mıdır diye sorar filozoflar.Balık bilmeden yüzer,arı bilmeden bal yapar,çiçek bilmeden açar,su bilmeden akar. Bu bilmeyiş sayesinde hayat sekteye uğramaz.Ama insan bilir.Bu bilmek yüzünden ortalığı toza dumana Katar.Bu yüzden kavga eder, bu yüzden sever,bu yüzden evlenir, bu yüzden bunalır, bazen de bu yüzden ferahlar...İnsan bilir, bildiğini bilir.
Sayfa 34·Kitabı okudu