📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Daha çok anlat"dedim.
"Hoşuna gidiyor mu?"
"Çok.Elimden gelse,seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"Bu kadar yola benzin nasıl yetiştiririz?"
"Gider gibi yaparız."
Başımı Minguinho'nun göğsüne dayadım ve bulutun uzaklaşışını seyrettim.
"Ona hiçbir zaman kötü davranmadım. "
Başımı ona doğru çevirdim.
"Xururuca!"
"Ne var?"
Ağlamak kötü birşey mi?"
"Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir,budala. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."