Esin

Esin
Yeni bir insan tanımaya gücüm yok. Yeni bir kitap okumak daha iyi fikir..
Leyla Leyla..
Bazen... bana dünyada sahip olduğum tek şey senmişsin gibi geliyor, Leyla. ....
Reklam
Hiç...
İnsanlar diyorum; Sever gibi, önemser gibi, İlgilenir gibi, umursar gibi, Yanınızda gibi, arkanızda gibi, Var gibi, hep gibi, Ama aslında hiç gibi..! Hiç gibi..!
Alıntı
Sabır..
Kötülerin iyi oyun oynadığı bir dünyada değişmeyen tek şey; İyilerin insanı deli eden sabrı.." Şeyh Sadi Şirazi
Leyla ile Tarık..
"Şu anda bizden bahsettiklerine her bahse varım." "Ne diyorlar peki?" "Küreklere asılmış günah ırmağının sularında ilerlediğimizi," dedi Tarık. "Bir dilim iffetsizlik pastası'nı bölüştüğümüzü." Leyla ona ayak uydurdu: "Günahkarlık Faytonu'nda doludizgin yol aldığımızı." "Zındıklık Kurma'sı pişirdiğimizi." Kahkahaları koyuverdiler. Sonra Tarık, saçlarının iyice uzadığına değindi. "Çok hoş." dedi. Leyla kızardığı için kendine kızdı. "Konuyu değiştiriyorsun."
İyi ki geçiyorsun zaman.. Ya acının en derinime işlediği bir anda donsaydın..
Alıntı
Reklam