Esin

Esin
Yeni bir insan tanımaya gücüm yok. Yeni bir kitap okumak daha iyi fikir..
Gürültü dindi, suskunluk aldı her yanı. Ömer ayağa kalktı, başı kapıdan yana dönük bekledi. Ses alamayınca eşiğe çıktı, baktı. Tarçın ağacında kuş muş yoktu. "Roverin sesine gitmiş!" dedi. "Hay Allah!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tarçın ağacının altına oturdum, bekledim. "Neyi bekledim? Kuş ötecekti, kuşun ötmesini bekledim. Ötmesi için ne gerekiyorsa yapmıştım çünkü. Güneş vardı, ilkyazdı, tarçın ağacındaydı, dallar çiçekten geçilmiyordu." ...... "Ama ötmedi. Neden ötmedi, hiç anlamadım." ......
"Sen beni sustu say. Vekil olarak Allah'a sığınıyorum. Seninle o konuşacak.." "Ben işimi Allah'a havale ediyorum." ( Mümin / 44 )
Bir yıldır buradayım ve yaklaşık o zamandan beri takip ettiğim okurlar var. Bugün baktım, ben birçok iletilerini beğenmişim ama onlar beni beğenmemişler. Çok ilginç :) Bende sayfalarına girip beğenilerimi tek tek geri aldım. Pişman değilim :) Kimse benim işsizliğimi sorgulamasın.. 😎😉
Düşünce
"Ah benim körler ülkesinde ayna satan kalbim.." Sezai Karakoç
Duygular