Tarçın ağacının altına oturdum, bekledim. "Neyi bekledim? Kuş ötecekti, kuşun ötmesini bekledim. Ötmesi için ne gerekiyorsa yapmıştım çünkü. Güneş vardı, ilkyazdı, tarçın ağacındaydı, dallar çiçekten geçilmiyordu."
......
"Ama ötmedi. Neden ötmedi, hiç anlamadım."
......