Bir yıldır buradayım ve yaklaşık o zamandan beri takip ettiğim okurlar var. Bugün baktım, ben birçok iletilerini beğenmişim ama onlar beni beğenmemişler. Çok ilginç :) Bende sayfalarına girip beğenilerimi tek tek geri aldım. Pişman değilim :) Kimse benim işsizliğimi sorgulamasın.. 😎😉