Esinti

Esinti
@Esintii_
"Hiçbirimize tek bir nefeslik bir yaşam dahi ikinci bir kez verilmeyecek ve böyle bir anda aşkı bulan onun keyfini çıkarmalıdır."
Reklam

Esinti

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2020 4. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 39,1bin okunma
"O anda en çok yapmak istediğim şey, önünde diz çöküp şöyle Haykırmaktı: Beni de yanına al, yanına al ki, nihayet, bunca yıldan sonra nihayet beni tanıyabilesin!"
"Senin tarafından unutulmuş olmak yeterli değildi,birde aşağılanmak zorundaydım."
"Fakat sen bana gülümsedin ve teselli etmek istercesine şöyle dedin: "Ama yolculuk lardan geri dönülür." "Evet",diye cevap verdim,"geri dönülür,ama o zaman zaten artık unutulmuştur."
Reklam