"O anda en çok yapmak istediğim şey, önünde diz çöküp şöyle
Haykırmaktı:
Beni de yanına al, yanına al ki, nihayet, bunca yıldan sonra nihayet beni tanıyabilesin!"
"Fakat sen bana gülümsedin ve teselli etmek istercesine şöyle dedin: "Ama yolculuk lardan geri dönülür."
"Evet",diye cevap verdim,"geri dönülür,ama o zaman zaten artık unutulmuştur."