Ezildigimi hissediyordum.sanki yere yapışacak ve yamayassi olacaktım .dünya doğduğumdan veri zaten omuzlarımda idi ama o hayatta iken alıyordu omuzlarımdan onu. Şimdi yalnız başına idim ve dünya ağırdı.Cok ağır.
Göz bakar da acep görür mü can
Kulak işitir mi ruhun sesini
İnsan fırtınası sardı her yani
Sevmedim dünyanın hengamesini
Kaktüsler büyüdü kalbin yolunda
Harcadım ömrümü insan çölünde