Mevsimlerin değiştiğini gördüğümden beri kızmıyorum kimseye. Her kıştan sonra bahar geliyor mutlaka… Elimde olmayan ne varsa kabulleniyorum bu yüzden. Ve elimde olanlar için de sıkmıyorum avuçlarımı... Zorla yaşanmıyor bu hayat, her şey olacağına varıyor... Olacaksam, olacaksa mutlaka bana gelecek... Ya da ben ona gideceğim, biliyorum.
“Dedim ki, asıl ölüm kalp habersizliğidir. Zîrâ, hayat kalbe bağlıdır. Kalp ölü olunca hayat da yoktur. İnsan kalp hayatını bulmadıkça, cansız bir nakıştan ibârettir. Ancak aşkını ve mânâsını bulan kimsenin kalbi dirilmiş olur.”