Sessiz senfoni

Sessiz senfoni
@Eski_libas
‘burada bir boşluğa kapı yaptılar beni’
Allah im onu bir gül gibi baharımda tut.
Reklam
Bir de kalbinden vurduğun dostun Kırgın tebessümler gönderir sana...
Alinti
Mevsimlerin değiştiğini gördüğümden beri kızmıyorum kimseye. Her kıştan sonra bahar geliyor mutlaka… Elimde olmayan ne varsa kabulleniyorum bu yüzden. Ve elimde olanlar için de sıkmıyorum avuçlarımı... Zorla yaşanmıyor bu hayat, her şey olacağına varıyor... Olacaksam, olacaksa mutlaka bana gelecek... Ya da ben ona gideceğim, biliyorum.
Her şey biter ,herkes unutulur.
“Dedim ki, asıl ölüm kalp habersizliğidir. Zîrâ, hayat kalbe bağlıdır. Kalp ölü olunca hayat da yoktur. İnsan kalp hayatını bulmadıkça, cansız bir nakıştan ibârettir. Ancak aşkını ve mânâsını bulan kimsenin kalbi dirilmiş olur.”
Edebiyat