Varım çünkü yaralıyım.Yaraliyim çünkü yaşadım.Yaralanmaya kendini açan insan varlığa da kendisini açmıştır.Ruzgara güneşe yağmura borana.sevince ve hayal kırıklığına.Hic yenilmemis olanlar hiç savasmamis olanlardır.yarali ve incinmiş bir hayat hakikatin yalın güzelliği ile ışır bize.kalbin belleğinden konuşur.Yaralarim aşktandir diye fısıldar çünkü "sadece aşk sonsuza dek kanayabilir "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve eğer bunca musibetten sonra insanlık seruvenimize dair bir şey ogrenemediysek ,tamahkarligimizi ve harisligimizi dizginleyemediysek ,sahi neyi değiştirecek hüznümüz?