Seçim zamanı her yere asılan parti bayrakları ve sokaklarda saçma sapan müziklerle, bangır bangır dolaşan seçim arabaları kimsenin umurunda değilse neden hâlâ buna başvuruluyor acaba? Hayır yani aaa bu partinin bayrağı daha güzelmiş, aaaa şu partinin müziği daha yüksek sesliymiş diye insanların kararı mı değişecek? Saçmalık.