Bu yeni duygu beni değiştirmedi,mutlu etmedi,hayal ettiğim gibi birden aydınlatmadı , tıpkı oğluma karşı hissettiğim duygu gibi.Hiçbir sürpriz olmadı.İnanç ya da değil,ne olduğunu bilmiyorum,ama bu duygu aynı şekilde fark ettirmeden içime girdi ve yerleşti.
Eğer iyiliğin bir nedeni varsa,o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu,yani ödülü varsa yine iyilik değildir.Demek ki iyilik,neden ve sonuç zincirinin dışındadır.