Esma Olkan

1 saatten fazla başındayım hala nasıl devam ettireceğimi bulamadım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorucu olmasına rağmen güzel hissettiriyor
Bir yandan kitap okuyorsun diğer yandan ise hem kitap yazıp hem imza günlerine gidiyorsun yorucu lakin güzel hissettiriyor...
Hayata Dair