Sevgi ilişkisinde tahakkümü, baskıyı, zorbalığı, kendimizden uzaklaşmayı hissettiğimizde Korintlilere Mektup'u hatırlayabilir, sağlıklı bir sınır çizebiliriz: "Sevgi sabırlıdır, sevgi şefkatlidir. Sevgi kıskanmaz, övünmez, böbürlenmez. Sevgi kaba davranmaz, kendi çıkarını aramaz, kolay kolay öfkelenmez, kötülüğün hesabını tutmaz. Sevgi haksızlığa sevinmez, gerçek olanla sevinir. Sevgi her şeye katlanır, her şeye inanır, her şeyi umut eder, her şeye dayanır."
Evet dünya tehlikeli bir yerdir. En büyük tehlike kanatlarımızı kaybetmektir.