Evliliğin bana çok zor gelmesinin nedeni yalnız yaşamaktan hoşlanmamdı.
Tek eşliliğe inanıyordum, ama o tek eşle aynı evde oturmaya gönlüm razı değildi.
Onu her gün görmek; ama geceleri evimde tek başına kalmak, tek kişilik yatağımda kitabımı okuyup tek başına uyumak istiyordum.
Bana kalırsa, bir insanın yaşamında en güzel yıllar gençlik değil, otuz beş ile kırk beş arasıdır.
Gençliğin sıkıntılarından kurtulmuş, yaşlılığın sorunlarıyla henüz karşılaşmamışsınızdır.