EsrA

EsrA
“En iyiyi ararken iyiyi kaybediyorsunuz.”
… ben kitaplardan konuşmayı çok severim. Bence okumak çok harika bir şey. Kitaplar olmasaydı yaşam neye benzerdi.
1000Kitap
Reklam
SEVGİLİ 1K!
Kitapları seven biriyle karşılaşmak ne güzel.
1000Kitap
Yaşamı gizlilik içinde sürdürmek, insanı çürütür. Yaşamın akışı yönünde yaşamak gerekir, ona karşı değil.
1000Kitap
İnsan gençken, ne geçmişi ne de geleceği düşünmesi gerekmiyorken, güzel bir yaşamdı.
1000Kitap
Reklam