Esma

Esma
@Esmnrkptn
“Şu geniş dünyaya sığmayan gönlüm, bir odaya kapandı kaldı.”
Öğrenci
Okuyor
İstanbul
9 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Gidelim buralardan...Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim. Gidelim buradan...İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi ? “Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim.” •Ali lidar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.” •George Orwell
Bir yerde okudum “Ben sana konuşamadıklarımı hep ağladım” diyordu. •Didem Madak

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
9 günde okudu
·
2019 2. kitabı
Ahmed Günbay Yıldız
8.3/10 · 2.391 okunma