Çünkü içtimai şekilde bu hastalık hemen hepimizde var.
Bakın etrafa, hep maziden şikâyet ediyoruz, hepimiz onunla meşgulüz. Onu içinden değiştirmek istiyoruz.
Bunun manası nedir?
İnsanların yalnız hakkı ile yapabilecekleri işle meşgul oldukları bir dünyada yaşamanın nasıl bir saadet olabileceğini düşünmemek, böyle bir dünyayı özlememek imkansızdı.