“Bunalımı tedavi edemem doktor Breuer.Ben onu inceliyorum.Bunalım, öz farkındalığın bedelidir.Hayatınıza yeterince derinden bakarsanız çaresizliği her yerde bulursunuz.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nietzsche’nin sesi ağlamaklıydı.Breuer sesini yumuşattı.
“Ölmek mi istiyordunuz?”
“Ben yaşıyor muyum? Ölüyor muyum? Kimin umrunda? Benim yerim yok.”
“Ne demek istiyorsunuz?” diye sordu Breuer. “Bu dünyada bir yeriniz olmadığını mı söylemek istiyorsunuz? Sizi kimsenin özlemeyeceğini? Umursamayacağını mı?
Uzun bir sessizlik oldu.İki adam sessizce oturdular.