Esra

Esra
@Esra1925
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra
@Esra1925·
·
sabitlendi
Seni daha önce öpmüş olmalıyım, yoksa nasıl bulurum yüzünde gülen ağzının yerini.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün umudum kendimde
Bir gün ansızın yiter dostlar ve sevgililer Etin ve kemiğin sıcaklığıyla solar sevdalar İşte o gün her şey ölür youtu.be/Cx6_91cOekM?fea...
Ne gidebildim ne de kalabildim
Ölümüm birden olacak seziyorum