Kitap gerçekten harika.Ve kısa bir süre sonra filminin çıkacak olması çok güzel. Filmi izlemeden önce kitabı okumanızı tavsiye ederim en azından karakterlerin iç dünyalarını daha iyi anlamış olursunuz.kitap ilk başta karmaşık gelebilir ama sonlara doğru düzeliyo.Okumanizi tavsiye ederim.