Kadınların hayatında daha çok şey var .
“Ne var?”
Daha çok duygu,daha çok farkındalık.Şeylerin özüne daha yakınlar ;çocuklara ,kendilerine,kocalarına ve dünyada işlerin esas yürüme şekline
Kendi  yaşadıklarını uzun uzun düşündüklerinde durduk yere huzurlar kaçıyordu.Ne  hissettiğiniz önemli değildir sadece ne yaptığınız ve baskalarının ne gördüğü önemlidir