"Ne de olsa, " Sonunda coşkun dere durulur, yapraklar kurur dökülür, yağmur diner". Peki o zaman geriye ne kalır? "Sahip çıkan, dost, sıcak insan eli, insan emeği" kalır."
"... eğer ait olduğunuz yere yabancıysanız, nefes alabileceğiniz diyarların peşinden gidin. Çünkü bu dünyada herkesin kendisini bulabileceği ve mutlu olabileceği bir yer mutlaka vardır."